◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

31 Ağustos 2010 Salı

''anlatamadım''


Merhaba sevgili
Hangi adımda takıldın;
bana koşarken.....
geç kaldın!!!....
Nereye düştü aklın;
beni düşünürken....
Hatırlamadın!!!...
Geç kaldın ;
Geç kaldığını da ,
anlamadın!!!...

Ben'se saatleri koştum seni beklerken....
Yaşanır mı yaşanamaz mı;
ne varsa??;
......Hatırladım!!!...
Konuştum yokluğunla,
sırlarımı paylaştım....
Ezberledim sonunda;
sensizliğin ,
resmini yaptım ....

Bir de soruyor musun ;
ne yaptım sen yokken?
Sen yokken diye bir şey yok ki;
zaten olmasın....

O yüzden sana yüreğim asık,
Sözlerim kırık...
Geç kalmışlığından değil korkum;
geç bulmuşluğumdan
Anlatamadım...
yazık............


şiir&fotograf;
selma Çuhacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))