◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

6 Ocak 2012 Cuma

____Bilemiyorum_____




Sensiz geçen bu kaçıncı günüm ?
Sanki yıllardır ,sensiz gibiyim !..
Böylesi sevda, böylesi hasret ,
Böylesi yaşamak, inan zor gelir !..

Hıçkırsam, haykırsam anılarıma,
Suskunum gücüm yok, bu ayrılığa !..
Oysa ne duygular, esti gönlümde
Kaç yangın kül ,oldu bilemiyorum ?!

Unutmak çok zor ,inan ki seni ,
Yaşanmış yıllar ,bir tabu gibi !..
Rüyalarım bile ,sensiz geçmiyor artık
Kim haklı, kim haksız bilemiyorum?!!


Ağlasam yıllarca, anılarıma ,
Suskunum çarem yok ,günahlarıma !..
Oysa ne duygular ,esti gönlümde
Kaç yangın kül oldu, bilemiyorum?!!

şiir&fotograf;selma Çuhacı
müzik;özkan Turgay
yorum;yüksel Uzel

1 yorum:

  1. Size geç kalmışlığımı telafi etmek mümkün olur umarım.Hayır tablet olarak sunulsa hiç ilaç kullanmayı sevmeyen ben. onuda kullanmaya razı olacağım.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))