◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

2 Haziran 2011 Perşembe

''Acemi veda''



Ne zamandır gözlerin yağmadı içime,
Döküldüm güz gibi ,yandım kül oldum...
Resimlerini bile , aldın gittin ya benden,
Sensizliğin böylesini ,beklemiyordum...

Miyadı dolmuş bir sevda;hala sakladığım,,
Hala seni yazıyor ,geveze parmaklarım...
Gözlerimde donmuş düşler ;aktı akacak ,
Ah bu benim fırsatçı ,arsız gözyaşlarım......

Oysa geçer sanmıştım;
Kalbi kanatıp ,acıyı akıtırsam eğer...
Beni benden almış da ,
Seni unutmuş yürekte;
Ne acemi  vedaymış meğer......

(şiir&fotogaraf;selma Çuhacı
müzik;murat Evgin
yorum;erol Evgin
düzenleme;murat Evgin)
_(gözbebeğim,sen çok yaşa albümünden)____________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))