◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

3 Haziran 2011 Cuma

Herşey serbest bu gece



Nasıl özledim anlatamam...
Nasıl yorgunum vedalardan...
Bu kadar acıyı ,ben hiç haketmedim
İnan çok şey değil istediğim...

Korkma sevdamı yaşamaktan,
Vazgeç kendinle savaşmaktan,
Hiç birşey engel değil, istersen eğer,
Bana seninle tek bir gece yeter...

Var mısın gel  bu gece,
Sev beni ,sev gönlünce,
Kır artık zincirleri haydi,
Herşey serbest bu gece...!!

Öyle çok sev beni,
Sarhoş et sevginle,
Herşey serbest bu gece...!!

Susma bu aşkı paylaşalım,
Senle saatlerı durduralım,
Bu kadar acıyı ,ben hiç haketmedim,
İnan çok şey değil istediğim...

Bırak kendini bırak kollarıma,
Bırak kendini unut gitsin dünya,
Hiç birşey engel değil, istersen eğer,
Bana seninle tek bir gece yeter...
                     
                            

söz;selma Çuhacı
beste;erol Evgin
düzenleme;firuz İsmailov
''gözbebeğim sen çok yaşa '' albümünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))