◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

1 Eylül 2010 Çarşamba

bir delinin ağzından,,,



Beni;farklı bildiniz...
Bana;deli dediniz...
Haklısınız!Tasvirde kusur etmediniz...
SEN...SİZ...ONLAR...
Yani benzemediklerimiz;
Yüzlerinizi çizmemişler;resminize!
Bilinmez ki ;hangisi hanginiz???
Övünmeyin çokluğunuzla;
Çoğaldıkca,silinir fotokopiniz...
Herkese uyar,hiçkimseye uymaz;
Standart beden gömlek gibisiniz!
Yitirmediklerinizdir,kazancınız;
Sahip olamadıklarınızı,yitiremezsiniz!

Bana;deli dediniz...
Haklısınız!Tasvirde kusur etmediniz...
Yaşamak benim işim!Siz yalnızca seyrediniz!
Adamakıllı düşünün,riske girmeyin;
Size faydası yoksa işin,
Ne gereği var zahmetin?
_Ben yakarım;bütün gemileri,yüreğimi,
pire için yorganı,hatta başımı yakarım ama;
korkmayın hiç yakmadım;
şehirleri,ormanları ve insanları...ve dostlarımı...
Acıtmadım,aldatmadım...
Size bile yetmezken,cesaretiniz;
Bendeki yüreği,hapsedemez zinciriniz...
Korkmayın,kuyunuza taş atmam!
Neme lazım,attığım taşı çıkaramaz cümleniz...

Beni farklı bildiniz!!!
Bana;deli dediniz...
Haklısınız!Tasvirde kusur etmediniz...
Siz gülün bana!Kahkahalarla gülün!
Gülmesine gülün ama;
Çok üzgünüm;siz ağlanacak haldesiniz...


hep bir yarın var_sayfa:37
şiir &fotograf:
selma Çuhacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))