◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

3 Eylül 2010 Cuma

bir sevda,,,,,,,



Bir Sevda ;
Benden yeni bir ''ben'' çıkarabiliyorsa ;
O gerçek bir ''sevda''dır bence.......

Bir de benden ''yeni bir ben'' çıkaran ''o sevda'' gittiğinde;
Bendeki ''yeni ben'in'' de,beni terk etmesi;
Eski ben'e geri dönüş yada,
Çok yabancı bir ben'le tanışma;
En kötüsü de ben'siz kalış......
En acı;en onulmaz;en dönülmez yalnızlık ...
Tam bir yokoluş!!!

Ruhum bir uçurumun kenarında;
Bir ayak hatıralarda;
Bir ayak boşlukta;
Bir intihar yolculuğunun sonrasız ,öncesinde;
Tıkmaya çalışırcasına
Tüm yaşanmışlıkları,,
Koca yırtıklı bir poşete;
Dökülüp saçılmak hayatın orta yerine.......


şiir&fotograf
selma Çuhacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))