◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

3 Eylül 2010 Cuma

sevdalar önce gel,,,,

bir yaşam önce
sevdan yoktu,sen varken...
çok zaman önce
sürgün oldum kendimden...

nerde,kiminle?
geçtim aşktan,hiç sorma!
sevdalar önce
gelmeliydin sen bana...

yağmur yüklü akşamlarda
dört duvar bir yanlızlıkta
kalbimdeki son fırtına
sendin o...
sendin o...

bilmeden sevdiysem seni
suç değil!
gözlerinde gizli bir yüz
ben değil!
düş yorgunu sensiz yıllar
elden ne geli!
gitme gel!
sevdalar önce gel!

şiir&fotograf
selma Çuhacı

''erdinç Tunç bestesi ve tarkan Tüzmen yorumuyla''
bana
1997 uluslararası 3.pamukkale kültür ve müzik
festivalinde ''çiğdem talu -en iyi söz yazarı''
ödülünü kazandıran şiir

1 yorum:

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))