◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

2 Eylül 2010 Perşembe

yeter ki sevin beni,,,,,






Hoşgeldiniz dostlarım!!!
Ne iyi ettiniz de ,geldiniz...
En yeni kederleriniz üzerinizde,
Çaresizliği de yanınızda getirmişsiniz...
Biraz abartmışsınız,hüzün makyajını,
Maşallah,görmeyeli hiçdeğişmemişsiniz!
Yüzünüzdeki maske,pek uymamış yüreğinize;
Ama olsun,yine de pek şık,pek güzelsiniz!
Rica ederim,kapıda çıkarmayın mateminizi,
Sonra kendinizi,çıplak hissedersiniz...
Olduğunuz gibi,girin içeri;
Kibarlığa gerek yok;yabancı değilsiniz!!!
Niye zahmet ettiniz?Gözyaşımız vardı yeterince!
Siyahın her tonunda,ne güzel çiçekler getirmişsiniz...

Hoşgeldiniz dostlarım!!!
Geldiniz de,ne iyi ettiniz...
Tam 1 saat oldu,üzülmeyeli;
Neredeyse gülecektim,
Tam vaktinde yetiştiniz!!!
Eee...Nasılsınız?İyi misiniz?
Hadi dökün içinizi,anlatmakta geciktiniz!
Yok!Yok!Bana sormayın!
Beni boşverin siz!
En önemli dert sizinki!!!
İstediğiniz kadar acıtabilirsiniz amma;
Siz yeter ki,sevin beni....

Hoşgeldiniz dostlarım!!!
İkramda kusur etmem,siz bilirsiniz beni!
Size çay pişirdim;taze hüzün deminde,
Size tatlılar yaptım;yalnızlık şerbetinde,
Bir de börek açtım;katmer katmer kederle...
Ama önce ,bir kahvemi içersiniz herhalde!
-Yürek ateşinde,bol köpüklü,umut telveli,
düş taciri fincanlarda;acı bir kahve...-

Kusur etmek istemem;
Misafir,rahat ettirilmeli...
Anlatın!Durmadan,yutkunmadan,unutmadan!
Boşaltın içinizi;çöp kutusu yüreğime;
Kendi yüreğinizmiş gibi...
Eksik etmeyin omuzumdan,dostluğunuzu.
Çekmeyin üzerimden,o ağır gölgenizi...
İsterseniz yatıya da kalın!
Hatta hiçgitmeyin,hayatıma taşının!!!
Kendiniz bilin beni...

Acıtın ,acıtabildiğiniz kadar amma;
Siz yeter ki sevin beni....


hep bir yarın var_sayfa:19
şiir&fotograf:
selma Çuhacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))