◄█►

selma Çuhacı resmi blog'una Hoşgeldiniz..!

bilgi

•Çatıdaki çiçekler / Hep bir yarın var•

18 Eylül 2010 Cumartesi

hep bir yarın var,,,,

   



delice koşarak,hepbir yer var gidilen.
tanıdık acılar,hep aynı yanlış serüven.
yıllar mı çok acele,sevdalar mı geciken?
niye bu yorgun arayış,kime bu sonsuz özlem?

çözülür yüreğim,neydi bende tükenen?
yaşanır anılar, bir nostaljiyle yeniden.
eksik şeyler yerine,yalnızlıklar biriken
hani ya düşler nerede?ne çabuk bitti o şölen?

oysa ben yenilendim!
ve yeniden
ve daha ben ölmedim...
son denilen,başlangıç belki de,
bak neler olacak  birgünde,sen iste!

varsın olsun vedalar
geçip gitsin o yıllar
ne kadar yok desen de ,
hep bir yarın var!

sevgiyle aşılır yollar
unutulur acılar
ne kadar yok desen de
hep bir yarın var!


şiir
selma Çuhacı
müzik
mine Mucur
yorum
coşkun Demir

1 yorum:

  1. Bu sözleri ilk duyduğumda çok etkilenmiştim..'' Hep bir yarın var''..işte o zaman içim sımsıcak duygularla doldu..ve yarınların senin dostluğunla dolu olacağını belki de hissettim..hep var ol Şairim..kalemin hiç tükenmesin..

    YanıtlaSil

Vakit ayırdığınız ve yorumunuz için teşekkür ederim ))